Fietsen

Wanneer

Maandagavond, 18.30 tot ongeveer 19.45 uur

Mocht dit tijdstip niet schikken dan kunnen we organiseren dat je aanhaakt bij trainingen binnen ons cluster van verenigingen. Dit kan je aangeven via het aanmeldformulier.

Seizoen

April t/m September

Eerste les: 20 april 2021

Waar

Verzamelen bij het Batehofplein

Verdere info

• De eerste weken staat voor de ‘nieuwe’ fietsers het leren fietsen op een racefiets centraal. D.m.v. oefeningen op een parkeerplaats worden verschillende vaardigheden aangeleerd.
  • De kinderen worden ingedeeld naar niveau/ervaring. Hierna pas zullen verschillende trainingonderdelen aan bod komen zoals sprint-training, duurtraining, enz.
  • Bij slecht weer worden de ouders via een whatsapp groep geïnformeerd over het wel of niet doorgaan van de training.

Kosten zomertrainingen, per seizoen

• 1 training per week: € 25,-.
  • 2 trainingen per week, bijvoorbeeld een inline training in combinatie met de fietstraining:  € 35,-.

Verder:

• Niet leden betalen een toeslag van € 5,-. Voor de trainingen op de skeelerbaan in Leiderdorp wordt voor niet-leden in totaal € 35,- in rekening gebracht.
  • Hierop aanvullend komt de verplichte KNSB-contributie van € 6,- voor sporters < 18 jaar. De kosten > 18 jaar bedragen € 8,50.  Als een sporter lid is van meerdere verenigingen, dan wordt de contributie via de eerste vereniging verrekend. Vanuit dit lidmaatschap zijn de sporters verzekerd bij ongevallen. Lees hier waar deze contributie verder voor bestemd is.
  • Per kind mag 1 ouder gratis meefietsen.

Deelnemers ontvangen medio juni een factuur van de IJsvereniging.

Direct opgeven?

Direct opgeven voor het fietsen, klik hier.