Inline skatelessen

De activiteiten voor het inline skaten organiseren we samen met IJsclub Hoogmade.

• De jongste jeugd en de beginners krijgen les op het terrein van Nolina in Woubrugge en voor Hoogmade op het handbalveld bij MMO.
  • De meer gevorderde inline skaters draaien hun rondjes op de skeelerbaan in Leiderdorp.
  • Mocht het trainen bij Nolina erg goed gaan, dan is er tijdens het seizoen de mogelijkheid om een aantal maal op “stage” naar de skeelerbaan in Leiderdorp te gaan. Dit gebeurt in overleg met de trainers.  De betreffende ouders krijgen hier uiteraard tijdig bericht over. Als de kinderen daar aan toe zijn, mogen ze definitief meedoen aan de lessen in Leiderdorp. Het vervoer naar de skeelerbaan kan via een poolsysteem geregeld worden.
  • Je kunt altijd 2 gratis lessen meedoen om te kijken of het je bevalt.

Wil je je direct opgeven voor het inline skaten? Klik dan hier

Lees verder voor meer informatie over: