Data en niveau's

Data en niveau’s

Door onze samenwerking met een aantal verenigingen binnen het cluster Oost van het District Sassenheim zijn er uitgebreide trainingsmogelijkheden. Dit cluster bevat de volgende verenigingen:

-        Vereniging IJssport Leiderdorp

-        IJsclub Hoogmade

-        IJsclub Alkemade

-        Vereniging IJssport Koudekerk

-        STC de Rijnstreek, Alphen a/d Rijn

-        IJsvereniging Woubrugge

Voordelen:

-        Onze rijders mogen gebruik maken van de trainingsfaciliteiten van de andere clubs

-        Daardoor meer trainingsmogelijkheden op verschillende data

-        Betere aansluiting met niveau groepen / trainingsmaatjes van je eigen leeftijd

-        Lidmaatschap van de afzonderlijke clubs is niet nodig

-        Inschrijven  en betaling via je eigen club, wij regelen alles onderling.

Opgeven voor de lessen? Vul hier het aanmeldformulier in. Heb je vragen? Stuur een Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. naar de coördinator.

Algemene info

• Ook al is het buiten nog heerlijk weer, op de ijsbaan is het koud! Doe een lang hemd of t-shirt aan, dit voorkomt een koude rug bij het diepzitten.
  • Laat regelmatig de schaatsen slijpen, dat rijdt veel fijner.
  • Neem een oude handdoek mee om de schaatsen af te drogen.
  • Handschoenen verplicht!
  • In Leiden is een helm verplicht, maar ook in Den Haag is een helm uiteraard de veiligste keuze.  Mocht je deze niet hebben, gebruik dan in ieder geval een muts.

Digitale abonnementskaarten UIthof

• Voor het verkrijgen van toegang tot de trainingen op de 400m baan van de Uithof zijn aan bestaande abonnementhouders in het (de) voorgaande seizoen(en) digitale abonnements-kaarten uitgegeven. Deze digitale abonnementskaarten zijn in het seizoen 2018-2019 na activering door de abonnementenadministratie weer bruikbaar. Daarvoor hoeven de digitale kaarten niet ingeleverd te worden.
  • Aan nieuwe abonnementhouders wordt een nieuwe digitale kaart verstrekt. Aan abonnement-houders die vorig seizoen een digitale kaart hebben gekregen en deze kaart kwijt zijn wordt tegen betaling van € 2 een nieuwe kaart verstrekt.
  • Bij de abonnementsaanvraag dient het kwijt zijn van een kaart bij de coördinator van IJsvereniging Woubrugge aangegeven te worden. Voor het doorvoeren van wijzigingen in abonnementen wordt  € 1,50 in rekening gebracht.

Passeerkaart Uithof

Op alle trainingsuren in Den Haag (behalve op de zaterdag), is er voor ouders en/of begeleiders een passeerkaart nodig als zij de ijshal of de kleedkamer in willen. Deze is aan te vragen via de coördinator van het jeugdschaatsen. (klik Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) Kosten bedragen € 5. Deze kaart is het hele seizoen geldig.