Skeelerclinic voor jong en oud 18 april 2017

Op dinsdag 18 april, tijdens de Sportweek Kaag en Braassem, organiseren we een skeelerclinic, die tevens de wisseling van het winter- naar het zomerseizoen inluidt. We zetten de schaatsen symbolisch aan de kant en trekken de skeelers weer aan.

Lijkt het u/je leuk om de fijne kneepjes van het skeeleren te leren? Doe dan mee met onze clinic, waar trainers van de ijsvereniging je van alles leren over het skeeleren. Skeelerliefhebbers uit Woubrugge, zowel leden als niet-leden, jong en oud, beginner of gevorderde zijn hiervoor van harte uitgenodigd.

-       17.30 uur - aanvang. We sluiten het winterseizoen af en geven korte informatie over het zomerseizoen.

-       18.00 – 19.00 uur - skeelerclinic. We hebben een gloednieuwe kar geregeld met mooie skeelers en beschermers in allerlei maten. Deze mogen tijdens de clinic gratis              geleend worden.

-       19.00 – loterij met wat te drinken

-       17.30 – 19.30  - inschrijving zomertrainingen, aanschaf clubkleding en tweedehands (skeeler)markt .

Locatie  Terrein bij onze sponsor Nolina, Oudendijkseweg 11 in Woubrugge.

Aanmelden  Graag via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.aanmelden voor de skeelerclinic met vermelding welke maat skeelers u wenst te lenen.