Marktplaats

We faciliteren als IJsvereniging een gratis online marktplaats voor allerlei spullen van leden die gerelateerd zijn aan de activiteiten van de IJsvereniging. Denk aan schaatsen, skeelers, fietsen, slijpblokken, wedstrijdkleding en overige schaatskleding.

De leden dienen onderling tot overeenstemming te komen over prijs/kwaliteit. Als je een advertentie wilt plaatsen, dan graag een Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.sturen met de volgende informatie:

• wat wil je verkopen
  • maat
  • welke staat
  • foto
  • prijs
  • naam / mailadres waar geïnteresseerden terecht kunnen

Wij plaatsen de advertentie dan zo spoedig mogelijk. De redactie behoudt zich het recht voor om advertenties te redigeren of te weigeren. Graag een berichtje sturen per Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. als het artikel verkocht is en vermeld daarbij het advertentienummer. Dan verwijderen we de advertentie weer.