Regionaal

Er worden veel regionale wedstrijden georganiseerd. Vaak zijn deze in competitie verband. Vanuit de vereniging adviseren we de 2 volgende competities:

Jan van der Hoorn cup

De Jan van der Hoorn is een leuke en laagdrempelige wedstrijd.  Het is opgezet voor jeugd en jongeren van 8 t/m 18 jaar, om ze voor het inline skaten te enthousiasmeren. Je hoeft geen geoefende wedstrijdrijder te zijn. Je hoeft ook geen KNSB-licentie te hebben. Gewoon inschrijven en lekker skaten!  Voor inschrijven en meer informatie over de Jan v.d. Hoorn competitie, klik hier.

Jeugdskeelercup

De Jeugdskeelercup is een goed georganiseerde competitie op diverse banen in de regio. Er doen veel inline skaters mee die je in de winter ook weer tegenkomt op de ijsbanen, bijvoorbeeld met de districtswedstrijden. De ervaring leert dat het heel leuk en gezellig is als je andere kinderen van het district en uit de regio wat beter leert kennen. Inschrijven en meer info via de site schaatsen.nl  van de KNSB.

Als je alle wedstrijden wilt rijden, dan is dat natuurlijk prima. Zo niet, maak dan een keuze voor een competitie, zodat je ook deelneemt aan het competitie klassement.  Daarnaast zijn er het Zuidhollands kampioenschap en de Districtswedstrijd. Dat zijn losse wedstrijden waar je aan mee kunt doen. Deze maken dus niet deel uit van een competitie. We informeren onze leden tijdig over deze wedstrijden.