Marktplaats

35. Lage Noren

Te koop: lage noren, merk Balangrud, zwart, maat 43/44, in goede staat, € 20,- Interesse? Stuur een Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

34. Lage Noren

Te koop: lage noren, merk VIN, zwart met lichte bies, maat 38/39, in goede staat, € 20,-  Interesse? Stuur een Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

29. Shimano fietsschoenen, maat 42, € 10,-

Deze mooie fietsschoenen van Shimano zijn als nieuw. In de schoen staat maat 44, maar ze vallen als 42.

28. Gratis fietsschoenen, Specialized

Voor wie wil en ze past: gratis fietsschoenen van het merk Specialized.

Maat 6. Met staal in de zool.

25. Salopet Thermo Hunter S met Viking handschoenen € 10,-

Set voor de beginnende schaatser: Hunter Thermo salopet blauw maat S, inclusief handschoenen maat 5,5.
Gebruikt. Lengte salopet van enkel t/m schouder: 110 cm. Schouderbanden zijn eventueel in te korten.

21. Friese doorlopers, vraagprijs € 5,-

Op de schaats staat 28, maar dat is niet de maat. Maat komt overeen met 37.

20. Lage noren Viking, vast onderstel, maat 37. Vraagprijs € 75,-

Uitstekende staat.

19.  Marathon Allround, maat 37, klapschaats. Vraagprijs € 275,-

Uitstekende staat. De schoen is vervaardigd van kangoeroe-leer en heeft een ingezet enkelstuk van stretch-materiaal om de achillespees te beschermen bij de enkel strekking. Van de kuip is alleen de contrefort thermoplastisch. Het verschil met de Marathon Special schoen is de uitgesneden voetholte ondersteuning, de leest en het met carbon verstevigde hiel gedeelte.

Onderstelspecificaties

Onderstel: Nagano Special

Materiaal v.d. buis: Staal, Dikte v.d buis: 0,75 mm

Materiaal v.h. schaatsstaal: HSS Bimetaal, Dikte v.h. schaatsstaal: 1,1 mm, Hardheid: 62 HRC

Bevestiging schaatsstaal: Puntlassen en zacht solderen

Nabewerking: Slijpen en borstelen

Afwerking: Matlak, Kleur:Zwart

Hoogte: 35 mm, Beugel: Nagano Zwart

18. Mooie Powerslide R4 skeelers

Zgan: Powerslide R4, maat 38. Hoge schoen, waardoor er veel steun is voor de enkels. € 75,-  Meer informatie: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

15. Te koop: 2 paar Nijdam verstelbare skates

Wie kunnen we blij maken met 1 of 2 paar verstelbare skates van Nijdam? Te verstellen van maat 34 tot maat 37. Wel zo praktisch!  T.e.a.b. Meer informatie: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

14. Gevraagd: racefiets

Lucas is 11 jaar, ongeveer 1,50 m lang en wil graag meedoen met de fietstrainingen. Wie heeft er voor hem een mooie racefiets te koop? Reacties graag per Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. sturen.

12. 2 Nederland shirts met lange mouwen

2 shirts lange mouwen met korte rits en boordje oranje/wit. Maat L.

Prijs: € 12,50 voor leden     € 15 voor niet-leden

11. Asics shirts Olympische spelen Vancouver 2010

Shirt zwart en oranje lange mouwen met ronde hals. Maat M. Uit de collectie van Margot Boer.

Prijs voor elk: € 12,50 voor leden     € 15 voor niet-leden

05. Craft ritsbroek salopet

Mooie Craft salopet ritsbroek, handig voor als je wedstrijden rijdt. Oranje met opdruk Liga/KPN. Maat L. Zo goed als nieuw, uit de collectie van Margot Boer.

Prijs: € 20 voor leden             € 25 voor niet-leden.

04. Nieuwe en gebruikte speedpakken van Margot Boer

Gloednieuwe en gebruikte rubber schaats-speedpakken van het merk Craft. Liga-rood en met diverse opdrukken. Ze zijn gemaakt voor Margot Boer, doch de elastische delen in armen en benen kunnen worden ingekort. Op de rug staat geen opdruk, dus daar kan jouw naam nog staan.

Prijs afhankelijk van mate waarin het pak is gebruikt.

Ledenprijs: € 50, € 100 of € 175. Niet-ledenprijs: € 60, € 125 of € 200.

03. Gevraagd: fietshelm

Tess (11 jaar) heeft zin om dit seizoen te fietsen en is op zoek naar een goede fietshelm. Wie heeft er nog 1 beschikbaar? Stuur een Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. naar haar ouders.

02. Diverse gebruikte inline skate pakken

Gebruikte inline skate pakken. De pakken zijn uiteraard gewassen en schoon. Bij sommige zijn er enige gebruikssporen te zien van bijv. klitteband. Maar ze zijn nog uitstekend geschikt voor diverse rondes plezier op de skeelerbaan!

Beschikbare maten: 2 maal XXS, 2 maal XS,  3 maal 164,

Prijs: € 22,50 per stuk.  Interesse?  Stuur een Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met de gewenste maat.

01. Nieuwe inline pakken, nu voordeliger ivm opruimen voorraad!

Gloednieuwe inline skate pakken van de vereniging, ivm opruimen voorraad.

Nog beschikbaar:  2 maal XXS en 2 maal L.

Normale prijs € 65,- per stuk. Nu € 55,-. Interesse? Stuur een Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met de gewenste maat.