Schaatsen op de tennisbaan?

De weersvoorspellingen zien er goed uit! Naar verwachting vriest het de komende dagen behoorlijk, zodat we heerlijk buiten kunnen schaatsen. Normaal gesproken hadden we al druk bezig geweest om de tennisbaan in Woubrugge in orde te maken voor veel schaatsplezier. Het blijkt echter helaas niet mogelijk te zijn om daar nu ijs te maken.We zijn bezig met een alternatief en hopen onze leden hier morgen meer info over te geven.

Als IJsvereniging Woubrugge willen we met de aangekondigde vorst niets liever dan een ijsbaan maken in Woubrugge. Echter de vorst komt laat in het winterseizoen. Dat maakt dat wij nu helaas geen ijsbaan meer kunnen aanleggen. Het prepareren van de tennisbanen vraagt tijd en een smeltende ijsvloer in maart is een risico dat de tennisbanen niet op 1 april gereed zijn.

Het is spijtig dat wij in het jaar van ons 90-jarig bestaan nu geen ijsbaan in Woubrugge kunnen maken. De situatie toont maar weer eens het belang aan van een nieuwe locatie voor de Woubrugse ijs- en skeelerbaan. De IJsvereniging Woubrugge blijft zich hiervoor inzetten.