Algemene ledenvergadering 2020-2021

[1] Brief van het bestuur over het stoppen van de bestuursleden; de tennisvereniging en een ijsbaan.

Het bestuur heeft een update geschreven naar aanleiding van de reacties en de recente ontwikkelingen.
Deze positieve ontwikkelingen zullen zo spoedig mogelijk met u gedeeld worden door de penningmeester.

[2] Jaaroverzicht 2020

Er is een presentatie gemaakt door de secretaris. Heel veel nieuws is er door COVID 19 niet te melden. Maar in onderstaande pdf staan toch nog een paar leuke weetjes.

[3] Financiële status

Jaar 2019/2020 hebben we positief afgesloten en hebben geen aanspraak hoeven te maken op onze reserves.
De subsidie die wij als vereniging vanuit de gemeente ontvangen is helaas gehalveerd.
Wilt u inzage in de cijfers is dit mogelijk.

Groeten van het bestuur.

Theo Vesseur