Natuurijs
Elk jaar kijken we reikhalzend uit naar natuurijs. Als dat er is, is actuele informatie op de homepage  / nieuws te vinden.

In de jaren met strenge winters schaatsten we op de Woudwetering en op de Wijde Aa. Nu de vorstperiodes meestal minder streng zijn en het bootverkeer door de Wetering erg druk is, maken wij gebruik van de tennisbaan.

Zodra er vorst in de grond zit en het overdag ook onder nul blijft, gaan wij aan de slag om de banen op te spuiten. De leden kunnen daar dan gratis komen schaatsen. Is er geen buitenijs geweest, dan gaan we met de leden aan het eind van het seizoen naar een kunstijsbaan om daar heerlijk te schaatsen.

In 2010 en 2012 werd de Henk Angenent classic verreden op de Wijde Aa. Onze ijsvereniging leverde haar bijdrage aan de organisatie.